Evi Aerts

Ademcoach

Workshops

Meld je aan voor een prachtige dag "me-time"! Samen met collega Stanislava Stoeva bieden we 2 volledige en begeleide ademsessies, coaching en heel wat tips & tricks, in een klein groepje. De workshop is voornamelijk in het Engels, met vertaling naar Nederlands of Frans waar nodig.

Meer info

Tijdens de workshop op 16 juni deelden de deelnemers enkele impressies:

Aarzel niet om een workshop op maat aan te vragen. In het kader van burn-out preventie, professionele groei en/of zelfontplooing bied ik aangepaste groep workshops aan. Deze kunnen perfect plaats vinden binnen de bedrijfsomgeving (bv een groeimoment tijdens de lunch pauze), op school in de klas, binnen verenigingen of voor een groepje gelijkgezinden. De duur van een workshop kan variëren van 30 minuten tot een hele dag.

In ons land en in de rest van de wereld worden er geregeld weekends en seminars georganiseerd door collega's. Neem gerust een kijkje hier.


Individuele begeleiding

Een individuele ademsessie duurt ongeveer 2 uur. Een allereerste sessie duurt wat langer, omdat ik dan meer uitleg geef over je adem en hoe de Transformational Breath® techniek werkt.

In een gesprek begeleid ik je in het formuleren van een krachtige en duidelijke intentie rond datgene wat jij nu op dit ogenblik het meest wilt voor jezelf.

Wat Wil Ik?

Daarna ga je op een matras liggen en wordt vanuit het voelen van je eigen adem de Transformational Breath® techniek ingeschakeld.

Gedurende ongeveer 45 minuten adem je met open mond op een geleide, verbonden manier. Inademen 'start' in de onderbuik. Je activeert je gehele ademsysteem en krijgt veel extra zuurstof binnen in jouw cellen. Uitademen gebeurt spontaan: soepel de adem ‘vrijlaten’. De ademspieren ontspannen. Uiteindelijk doet de adem ‘het werk’, stroomt de adem vanzelf, soepel en verbonden.

Het eerste gedeelte van de 45 minuten verloopt actief. Je adem wordt gestimuleerd. Het tweede gedeelte verloopt rustiger. Tijd om te integreren en te genieten.

Gedurende de hele sessie ben ik bij je en begeleid je stap voor stap.

Voor je eigen comfort draag je best een losse gemakkelijke broek (bv. een jogging), T-shirt of losse trui, warme sokken.

Een sessie kan individeel begeleid worden of voor 2 personen tegelijkertijd (die dit ook samen boeken).